Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Vásárolgatás

2009.12.21. 20:58 Little Girl:)

Tudom, hogy tegnap nem írtam, de szánalmasnak mondható blogomat úgyse olvassa sok ember ez által nem okoztam nagy csalódást. Na, jó van befejeztem ezt a depis hangulatot és elmesélem mi is történt az én kis életemben a mai napon.  Anyukámmal elmentünk a westendbe, és ott eltöltöttünk pár órát, és még a nagymamának is bevásároltunk egy-két dolgot és fel is vittük neki. Kaptunk egy jó tojásrántottát meg egy bögre teát, azt már tovább is álltunk. Vettünk az Oktogon környékén íj kihúzót is. Hazafelé még betértünk egy-két helyre, de én az ajándékvásárlást letudtam. Ez az új csizmám rendes feltöri a talpam. Mostanság amióta itt ülök a gépnél, egy ismerősöm azt kérte, hogy mondjak valami szépet és én keresgéltem és találtam egy frankó verset.

Halász Judit:

Nehéz okosan szeretni


Egy kis virág is okozhat nagy zavart
Néhány ostoba szó szörnyű bajt
Valami elszorul legbelül
És úgy szorít, hogy az ember menekül

Nehéz úgy szeretni, ahogyan kell
Amit a másik örömmel elvisel
Nehéz szeretni okosan, józanul
Szeretni sajnos senki nem tanul

Távol tart egy félénk mozdulat
S a vallomáshoz nincsenek szavak
Valahogy mindig rosszkor érkezünk
S néha magunk elől is menekülünk


Nehéz úgy szeretni, ahogyan jó
Ahogy az örömmel elfogadható
Nehéz szeretni okosan, józanul
Szeretni sajnos senki nem tanul

A közeledés is félreérthető
A hazugság is lehet megnyerő
Néha túl érzékenyek vagyunk
Máskor meg a büszkeség a bajunk

Nehéz úgy szeretni, ahogyan kell
Amit a másik örömmel elvisel
Nehéz szeretni okosan, józanul
Szeretni sajnos senki nem tanul......

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr131614340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.12.21. 22:37:50

Igazad van. Baromi szánalmas a blogod XD még szerencse hogy én szeretem (L)

Little Girl:) 2009.12.23. 11:45:50

Jaj, de megijedtem:D pusza jó Karit meg egyebeket:)

Minababa 2009.12.24. 12:02:48

Neked is babám.....pusziii
süti beállítások módosítása