Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy beteg ember naplója

2009.12.19. 09:43 Little Girl:)

Magamat egy beteg és elvetemült embernek tartom magamat, hogy miért? Na, azt mindjárt elmesélem. Már kitört a téli szünet az újpesti iskolámban, de én még is háromnegyed 7-kor keltem fel. Azért voltam ilyen kedves, aranyos és szép (no, ego) mert este kitaláltam, hogy egy kedves barátomat megszánom és elhívom suli előtt, egy reggelire. Mert neki még hétfőn, meg kedden is suliban kell koptatnia a padot. Adtam neki egy kakaót és egy kis kalácsot:D Jól elbeszélgettünk, aztán rohant is tesi órára. Én meg az óta itt ülök a gép előtt egy forró kakóval és facebookon a farmomat ápolgatom:) Még korábban akartam írni csak elment az idő, meg nővérem is idő közben felébredt és munkába igyekezett, és persze ha itthon vagyok, mért ne ugráltatna. Délután moziba megyek, előtte még egy lehet, elugrok az ily ász boltba, vessző kihúzóért. Addig is pussza:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr81608454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása