Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Érdekes útitárs

2009.11.05. 19:36 Little Girl:)

A mai nap első feléről most nem mesélek, mert úgy döntöttem:D Voltam ma először téli edzésen, csak az volt a baj hogy nem tudtam a fél 6-os időpontot mert télen e tájban kezdődnek az edzések:S Leléptem mi előtt az mondták volna hogy "kisnyúl", mert arra hivatkoztam hogy sok tanulni valóm van, igazság az hogy tényleg de várni se akartam 2 órát mert körülbelül már ott voltam 3-ra. Haza felé a buszon egy kedves nénike maga mellé invitált, mert látta hogy nehéz a táskám és hogy gyorsan üljek le:) Érdekes dolgokat tudtam meg tőle és ő is azt hiszem tőlem. Sok mindenről beszélgettünk például az iskola fontosságáról, a jövőmről és még az udvarlókat is megtárgyaltuk. De épp az a furcsa hogy 5 perc után már úgy beszélgettünk, mintha a nagymamám lett volna.....és azt tudni kell a nagyszüleimről, hogy csodálatos teremtések:) Le is szállt a néni és utána egy jót mosolyogtam, mert nem ezt akartam csinálni a buszon hanem károsítani a fülemet a zenehallgatással ami hosszú távon nem túl ésszerű.

Ennyi volt mára az érdekes útitársból.. pussza

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr661504945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása