Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Asszem itthon:D

2009.10.24. 21:37 Little Girl:)

 A mai napot lehet hogy itthon töltöttem de az is lehet hogy nem. Mondjuk ilyet csak egy skizofrén mond aki nem tudja magáról hogy most itthon volt vagy sem. Ez az én esetemben elég egyértelmű mert én én vagyok és senki más. Na jó nem húzom tovább az ideg szálakat, tényleg itthon voltam egész nap. Jönnek ma is vendégek, bár nem izgat mert nem kell kint lennem szerencsére, csak az udvarias üdvözlésen kell túl lennem. Elkezdtem a harry pottert és a főnix rendjét olvasni mert kell addig olvasni valamit ameddig nem kapom kölcsön az alkonyatot mert ha mindenki elolvasta akkor már én sem akarok kimaradni a sorból:D Lehet elkezdem a 20 vers leírását vagy kitalálását amit beszédtechnikára kell csinálni karácsony tájékára. Asszem ma már semmi érdekfeszítő eseményről nem tudok beszámolni nektek ezért ennyi mára..:) CSók

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr21477590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása