Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Október 23.

2009.10.23. 22:16 Little Girl:)

Ma egész nap, takarítottam rendet tettem és pihentem. Igazából itt le is zárhatnám a bejegyzést, de rendkívüli módon nem fogom. Meg fáztam nagy örömömre, és még most is teákat nyomok magamba hogy ne legyek rosszabbul vasárnapra. Vendégek is jöttek pár órára és itt ragadtak egész mostanáig, bár engem ez egy cseppet sem érdekel, mert a szobámban üldögélek és irogatok. Nővérem meg Kristóf előbb rontottak rá magányomra, hogy szünetet tartanak és köszönjek el tőle egy időre. Először nem nagyon értettem minek, de akkor rá jöttem, amikor elment a Kristóf és zokogva jött vissza a nővérkém. Szokásom, vagy nem szokásom más érzéseiről írni, -  ez most teljesen lényegtelen, mert most megteszem.

Más az, amikor oda vagy valakiért és nem bírsz másra gondolni csak ő jár a fejedben. Szinte mindenről ő jut az eszedbe, és amikor az eszedbe jut akkor csak úgy elmosolyodsz:) Ez mind szép és így is van az elején.

Aztán megváltoznak a dolgok egy cseppet. A szerelem szeretté válik, és megszokássá. A kis vétkek már nagyobbnak látszanak majd, már mindenért beszólsz, pedig tudod, hogy nincs igazad. De ha szakításra kerülne a sor, azért nem tudod elengedni, "mert a szíved zakatol és az eszed súg" ahogy mondanám... Igazából ezt most nővéremnek írtam, nem tudom milyen céllal, de talán hasznát veszi, bár erősen kétlem.

Ennyit a máról: Csókk

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr41470722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása