Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy kis dráma

2009.09.29. 21:11 Little Girl:)

Ma drámáztunk egy jót. Rájöttem hogy mostanában bénább vagyok a kelleténél bármiről is legyen szó, aggaszt ez a vissza fejlődés:D Mai nap rájöttem arra, hogy mégse szeretek matek órán a táblánál lenni. Még egy megdöbbenés ért ma hogy egyedül se szeretek haza menni, és rossz hogyha az ember barátnője beteg főleg ha vele van egy csoportba:S  A véletlenek ma nagyon össze hozott engem egy régi ovis társammal, mert amikor indultam a suliba akkor is össze futottam vele meg amikor haza jöttem akkor is:D Mondjuk bírom a gyereket így nem volt baj:) Ez a megdöbbenések napja volt, megyek nehogy többen részt vegyek:D Csók-csók mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr71416770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása