Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy kis életkedv...

2009.09.24. 20:33 Little Girl:)

Vissza tértem a valóságba már épp ideje volt, kizökkentem ebből a depis korszakból azt hiszem. Haladok jó irányba, mert ma már nem írtam verset, ami csak jót jelenthet. Kaptam ma rossz jegyet jóból is egy párat, de most nem akarlak ezzel az uncsi részletekkel fárasztani titeket. Hulla fáradt vagyok mert még ilyász edzésen is voltam. Tudom ti is elég fáradtak vagytok így a hét második felében, de ha jó nagyot alszunk akkor talán helyre billenünk egy ici-picit. Ma lesz a Mr. Bean lesz a tv2 műsorán, hát az a film se egy nagy szám de már rágen láttam. Még most is tudom kivülről.:) csók a családnak:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr801404918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása