Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Lóti-futi

2009.09.18. 21:19 Little Girl:)

Suli,aztán edzés, és mozi, na és ezt most kifejtem.:D Suliban írtunk a Rómeó és Júlia szermes targédiából cselekményes dolgozatot, hát 5 kérdésből 3-ra jól válaszoltam remélem azért nem olyan rossz arány. Délután átéltem életem első ilyász edzését ami, nem volt megeröltető annyira de azért kicsit fura is volt. Alig van velem egy korú és kicsit egyedül éreztem magam dehát sebaj majd lesz jobb, hívtak ilyen kerti partyra de jövőhét szombaton lesz és akkor anyukám szülinapja lesz tehát nem nagyon akarok menni na mind1 ezt is egedül kell megoldanom... Este a családdal moziba mentünk mert évente 1x belefér:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr71393452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása