Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Balaton+ sláger rádio:D

2009.08.27. 10:38 Little Girl:)

"De újra vár a balatoni nyár....." a dal is valahogy így szól azt hiszem. Rájöttem, hogy sokkal több értelme van egybe leírni, az élményeket mint napokra bontva. Balatonon lenni egészen más mint itthon, mert ott csak a jókedven jár az eszed meg hogy minél jobban érezd magad csak azon fáradozol:) Ott nincs smink, jó haj, hanem csak pancsolás és az igazi önmagad. Most a nagy írás közben még egy balcsis szám jutott az eszembe: "Balaton a rivéra....." aszem valahogy így van de ez elég régi szám. Elég jól sikerült ez a hét a balcsin. Öten mentünk: szülők, nővérem+pasija, meg én. Sokat labdáztunk, fociztunk, beach balloztunk. Megfogadtam hogy én minden nap fogok fürödni mert balcsi nem jó fürdés nélkül jah és tényleg minden nap fürödtem pedig voltak rosszabb idők is de nem nagyon érdekelt. Fonyódon néztük az augusztus 20.-ai tüzijátékot mert Fenyvesen ahol voltunk ott nem nagyon csináltak mert kis város. Annyit nevettünk volt ott minden: matracon bohóckodás, vízbe dobálás persze aki elbírta a másikat, még páros ping-pong versenyek is, meg egy kis német tanulás a parton. De bevallom 5 oldalnál többet nem tanultam az igazság az. A hangulat tetőpontját a sláger rádió cukrozta meg.....:)

Gondoltam egy képpel kedveskedek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr551348062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása