Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Itt is vagyok:)

2009.08.11. 21:21 Little Girl:)

Minden napomat lejegyeztem így most lesz mivel traktálni titeket. Elég rég írtam blogot így mára már az ihlet is el-el szálldogált egy kissé de azért igyekszem behozni a lemaradást.

1.nap:(indulás napja, avagy a szerencse dinnye története)

Körülbelül olyan 10 óra lehetett amikor elhagytuk a belvárost és az autó pálya felé vettük az irányt, de még tudni kell azt hogy elötte utravaló pogácsáért lementünk édes drága jóanyámmal. Haza felé menet a pogácsa megvételét követően, éles tekintetemmel meglátni véltem egy sárga dinnyét kocsi mellett lapulva, nekem se kellett több felvettem, megtörölgettem és zacsiban haza vittem, vagyis a kocsiba mert mint ahogy az elején említettem már elindultunk de ez a zavaros pogácsa vevés még ez elött történt. Amikor megérkeztünk a szerencsésnek mondható félig rohadó dinnyét elfogyaztottuk hogy ne romoljon tovább:)

2.nap:(hirtelennek mondható kirándulás Ausztria felé)

Felébredtünk tágas szállás helyünkön azért fogalmazok így mert tényleg tágasnak véltem mert én anyukámmal aludtam egy szobába és apukám egy másikba. Hát már megint nem az alcímről beszélek, na szóval: elindultunk Örség irányába és mivel ott szálltak meg drága jó barátnőmék (Juliék) ezért őket is meglátogattuk vagyis egy köztes helyszínen össze futottunk. Ők Auszriába akartak volna átkirándulni, de szüleim féltek mert elvileg ez nem tudom hogy így van e de régi személyivel nem nagyon lehet átmenni csak plasztik kártyával, ezért úgy döntöttünk hogy szüleim maradnak abban a szép kis városban amíg én át megyek Ausztriába. Várat is megnéztük a horvátoknál aztán vissza felé vettük az irányt. Megnéztük a szállásukat és mi is haza felé vettük az irányt Körmendre.

3.nap:(kirándulás Velembe)

Utnak indultunk nem túl korán de nem is túl késői időpontban. Sok várost útba ejtettünk de nem sokat időztünk egyik helyen se csak Velem kisvárosban. Nagyon szép kis üdülő faluban ebédeltünk, apukám dödölét szeretett volna enni. Ett is  persze csak a szakács erdélyi volt és nem tudta hogy mi a dödöle vagyis, hogy-hogy készítik és kroketteket szolgálltak fel tejföllel ami koránt sem dödöle. Apukám szépen elintézte a dolgot a szakácsot is szépen kioktatta a helyes dödöle receptel amit vagy megfogadott vagy nem. Még körül néztünk a szép kis falusi apartmanok közt és elérkezett az idő arra hogy haza felé vegyük az irányt. Jákot is érintettük és megnéztük a híres jáki templomot.

4.nap: (irány Lenti)

Lenti felé vettük az irányt a második szállásunkhoz. Megérkezdtünk röpke 1 óra alatt és elmélkedtünk pici és cigi szagú szállásunkról.....dehát abba is hagytuk pár óra alatt a rimánkodást mert rájöttünk alig leszünk a szobába mert inkább várost nézünk:) Vacsoráztunk egy közeli, barátságos, középkori étteremben ahol nem csak üdvözlő pálinkát kaptunk de még pártedlit is a nyakunkba és középkori korsókból ittünk. Kellemes kis hely volt az is biztos.

5.nap:(vissza Örségbe)

Vissza mentünk Örségbe mert nem láttunk mindent amit kellett volna mert amikor voltunk nem volt túl jó idő. Vettünk dió és tökmagolajat mert az jó sok féle dologra meg sütibe asszem:D Lendván is jártunk ámmmm Szlovénia fővárosa gyengébbek kedvéért:) Vásároltunk ott egy pár dolgot pontosan nem nagyon tudom hogy miket már de vettem egy újságot amibe sok poszter van:D jah meg egy vodkás koktélt is azért a lényegre emlékszem:P

6.nap:(gyönyörű táj és tóban fürdés)

Erdei kisvasutoztunk és ez Magyarország leghosszabb erdei kisvasútja ezért mivel ott voltunk ki próbáltuk mert hát mért ne. Uticél Kistolmács volt ami 2 órás út volt kisvasuttal és elég lassan robogott a kisvonat:) Megérkeztünk de onnan még 15-20perc séta volt a tó, a tűző napon. A tó hideg volt de úgy voltam vele hamár itt vagyok és itt ez a festői táj akkor már bele csobbanok nyakig. Hazafelé láttunk egy vaddisznó csordát meg őzeket az erdőben, ez is olyan mondatra sikeredett hogy nem kellett volna megosztani de ha érdekel örülök neki:D Megint ettünk a középkori étteremben mert oda vissza mentünk:)

7.nap:(irány a balcsiii)

Felkerekedtünk össze csomiztunk és mentünk a balcsi felé apukám gyerekkori cimborájához. Útközben hogy ne unatkozzak a kocsiban new moon rövöditett változatát olvastam. Megálltunk még egy rendezvényen ahol ilyászkodtam és násznép voltam egy középkori esküvőn érdekes volt az is biztos.  Este bicóztunk egy jót és még fagyiztunk is. Viskóban aludtunk mint 2 éve:)

8.nap:(elég sok minden)

Tapolcai barlangba vettük az utitervbe, mire oda értünk körülbelül 200 ember állt sorba és valahogy nem volt kedvünk az kivárni sztem ez érthető. Így módosult a program és megnéztük az afrikai múzeumot, képeket majd töltök fel róla. Érdekes volt a múzeum az állatvilág is volt: teve,bölény,strucc,zebra,antilop:) Bementünk még a tescoba enni valamit mert lassan ment a vonatom hazafelé, azért nem szülőkkel jöttem mert ők még nyaraltak 1 napot a balcsin és különben is rám várt a festés itthon a nővérkémmel. Késett a vonat szokás szerint...Ki mondta hogy vonaton nem lehet ismerkedni?? Az buta:) na jó nem, de én tényleg ismerkedtem egy kedves fiatalemberrel ez a megszólítás olyan mintha a nagyim mondta volna de azért nem rossz. Na ott tartottam, hogy ismerkedtem jól el voltunk de ő csak Székesfehérvárig jött a vonattal. Lehet lesz folytatása ennek a dolognak...:P

"Ezt az utat vándorleényként éltem meg voltak jobb utak, s rosszabbak is."

(saját idézet)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr271305896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása