Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Mikor kapom vissza?

2009.06.09. 21:48 Little Girl:)

Most nem azért hogy én itt izéljek meg minden de rám mindenki számíthat és ezt nem kényszerből teszem mert megígértem meg efélék hanem tényleg. Ma például elmentem egy ilyen drogos témáról szóló versenyre bár egy cseppet se volt kedvem de mentem mert nem volt meg a csapat, tegnap elkísértem a barátnőmet a bkv-hoz mert megbuntették, ma depis volt és próbáltam megvigasztalni. Nem mondom hogy ezeket a "segítségeket" nem viszonozzák de kellenek azok a megjegyzések hogy rám mindig számíthatsz. Igazából foggalmam sincs mire akartam kilyukadni de ezt jól esett le írni tulajdon képpen erre való a blog igazából most értettem meg a blog lényegét. Sokan másra használják nem önéleprajzi de az is közlő formában jelenik meg a másik embernek szól és nem saját magának. Egy barátság nem csak 1 emberről szól...

A barátaim nagyon sokat jelentenek nekem. Azt kívánom, hogy én is ilyen sokat jelentsek nekik.......

A barátság olyan dolog, amint nem a suliban tanulsz.. viszont ha nem ismered (és érted) meg a barátság szó jelentését, akkor igazából nem tanultál semmit az életben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr491175511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.06.10. 21:16:44

Igen teljesen igazad van, és tudom, hogy rád mindíg számíthatok, és te is számíthatsz rám, és ha az Edinának valami baja lenne, akár holnap vagy ma akkor ő is számíthatna rám a történtektől függetlenül. Azért ti mégis a barátaim vagytok, és egy barátnak tulajdonképpen ez a dolga. puszi...

Little Girl:) 2009.06.10. 22:27:32

Imádlak ezért a kommentért:)
süti beállítások módosítása