Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Előadásom- Bravo otto

2009.06.07. 19:24 Little Girl:)

Reggel volt az előadásom (színdarab) másodszorra attuk elő és jött a Dóri, Dorina meg anyucim és meglesték mit is "alkottam" fél év alatt. Utána Váci utca felé vettük az irányt vásárolni nem mentünk mert pénzünk nincs sok így csak mekiztünk egy jót, utána haza felé vettük az irányt mert este elött még készülődni akartunk (kaja,smink,haj...) a szokásos:D Úgy volt hogy Dóri egyik osztály társa is de végül nem jött. Az eleje jó volt az a fél óra amíg nem találkoztunk Dóri pasijával, ex pasijával. Én taliztam egy osztálytársammal aki egyhén szólva nem volt magánál, meg egy kedves régi zp-s ismerősömmel. Na kifejtve Dóri végig depizte a fél estét a fasz pasija miatt, én     smároltam a zp-s sráccal, utána nem lehetett Dóri pasit lerázni én meg már tök kivoltam hogy Dórival nem tudok táncolni meg ilyesmi. Vége lett a bravo ottonak és végre elhúzott a pasija Dórikának. Lefeküdtünk a fűbe és élveztük a szabadságot, amíg két pasi oda nem jött dumálni jó fejek voltak, utána kizavartak minket a teraszról mert hogy már bezár. Egyik másik haverjuk is csatlakozott a csajával. Na neki nagyon beszóltam mert megkérdezte hogy hány évesek vagyunk 16? és mondtuk igen erre elkezdi személyit megnézhetem... mondom bazd meg ki vagy te? Te senki vagy elkezdem, tökre féltem hogy mit fog erre reagálni de szerencsére viccnek fogta fel. Utána elhívtak minket csocsózni mentünk mert mért ne:D Csocsóztunk egy jót aztán leléptünk, bementünk a mekibe kajálni fél 1-kor mert az ember mikor egyen ha nem fél 1-kor:D Villamoson megkajáltunk és gondoltuk nem szállunk le a margit hídnál, tovább mentünk a mamutba benéztünk az mentünk. Találkoztunk SP-vel és egyik barátunkkal. Maradtunk volna még:S

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr531169824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása