Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

Irány a Balaton!

Idézetek

Sárospatak

2009.06.02. 21:39 Little Girl:)

Nah haza értem épségben, ez valakinek jó valakinek nem akinek nem annak azt ajánlom ne olvassa a blogomat! Tegnap reggel felvettük a nagypapámat és már robogtunk is  a sztráda irányába. Szakadt az eső így nem sok helyen álltunk meg de egyszer amikor megálltunk elmentem wécére és olyan meglepetésben volt részem hogy olyanba még nem túl sűrűn, a wc 100-ft-os érmével működött és egy kapun mentél át, amikor lehúztad a wécét körbemosta a deszkát egy kar, magától jött a papír kézmosásnál jó hogy a seggedet nem törölték ki komolyan....:D de azért elég modernre sikeredett, ez nem baj lehetne több ilyen is. Még megálltunk kávézni meg e-féléket. Megérkeztünk lepakoltunk a szálláson ami egy két szintes hatalmas ház volt és szerencsére csak mi voltunk benne:D Ezt a szállást én találtam az interneten, hát igen:D  Délután felé bementünk a városba kajálni meg fagyizni, na hát az az étterem az több volt mint 4 csillagos ahogy bánt velem a pincér az olyan előkelő volt tényleg:D  Este meg pizzát ettünk, és filmet néztünk 3-an. Haza felé megálltunk egy csomó helyen mert Tokaji furmintot kerestünk (az egy bor fajta gyengébbek kedvéért) én is csak két napja ismerem:) Szerencsen is megálltunk: ebédelni a Buffalo Bill nevezetű western étterembe de belülről is érdekes volt olyan székek voltak a pultnál mintha lovon ülnél nyergekben ülhettél, ki is próbáltam. Még a Szenencsi csokigyár minta boltjába is bementünk és vettünk csokikat. Még egyszer megálltunk haza felé egyet kávézni meg üdítőzni utána meg sem álltunk hazáig. Nagyából ennyi a lényeges:) Jó éjszakát mindenkinek:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.