Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Fájhat ha otthon maradsz:D

2009.05.09. 22:39 Little Girl:)

Nem akarok unalmas részleteket írni a mai napomról mert kösztudomást ma nem csináltam olyan érdekfeszítő dolgokat mint álltalában. Elvágtam két ujjamat is mert inni akartam már megértem azt a mekis reklámot "Sokba kerülhet ha otthon maradsz" nem került nekem sokba csak fájásba ezért átírtam egy kicsit ami a címem is a mai bejegyzésben. Olvastam igaz nem olvastam ki a Shakespeare: Machbet című könyvet amit hétfőre kell de már csak két felvonás van amit holnap reggel el is olvasok hamarján. Gondolkodok mit lehetne ide vetni erre a talpalatnyi helyre áh már megis van most másodszorra a történelemben, na jó ne túlozzunk csak az elmúlt pár hónap alatt csak egyszer fordult elő hogy saját idézetet írtam és ez most meg fog ismétlődni. Nagy dobpergés csak sajnos ez nem hallatszik de gondolatban halljátok:D

Mond mi a jövő, egy világ ami csak elképzelt és vagy eléred vagy nem?

Mond mit ér a múlt ha nincs jövőd?

Mond mi a jenen? Ez a pillanat, vagy tán ez a perc, vagy ez az óra? Nem a jelen a most ne kérdezd csak élvezd!!

Múlt=Történelem

Jelen=Most

Jövő=Elképzelt világ amibe soha nem érkezel meg.

 

By:Bakonyi Petra

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr601112154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.05.10. 10:38:46

Cuki az idézet, és van benne valami.csak így tovább :-)
süti beállítások módosítása