Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Ballagás:(

2009.04.30. 22:37 Little Girl:)

 

4 óránk volt ma és utána díszítettünk a 12.-esek miatt mert szegény szerencsétlenek most ballagnak el és érettségiznek hétfőtől:( Mindent szét virágoztunk mindenütt csak virág volt és a barátnőmmel kiraktunk orgonából egy 12-est az ajtóra remélem észre vették vagyis ajánlom:D Ez egy olyan ballagás volt ahol nem sok mindenkit ismertem és az osztálytársaim is elég gyér számban voltak ott szóval tiszta egyedül voltam de mégis jó volt mint az eddigi ballagások amin voltam. Igazából két ember miatt mentem el a ballagásra egyikkel beszéltem és neki már bánom hogy nem vittem semmit. Közelebb kerültem egy baráthoz a mai nap után mondjuk nem történt semmi de jó volt ma vele nem is sokat de amit beszéltük az is jó volt.

Az élet nem könnyű, és sose lesz az, de vannak barátaid, és én is egy vagyok ezek közül, szóval ha szükséged van egy kézre, csak hívj fel,mert a barátom vagy ... és kedvellek téged :)

Itt a 12-es:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr581096529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baby bogyó 2009.05.01. 19:01:01

hát igen az én ötletem volt:):P
süti beállítások módosítása