Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Csalódás

2009.04.26. 20:49 Little Girl:)

Mindenki csalódik az életbe valamibe vagy valakibe. Ez első csalódás talán az amikor megtudod hogy a télapó nem létezik csak mese és te akarsz még hinni benne de valaki lerombolta egy szem villanás alatt az illúzióid, nos velem valami ilyesmi történt hittem egy nagyon jó barátomba hogy megjavul vagy csak egy kicsit is megváltozik de nem. Most lehet ezek a sorok kicsit szókimondóra sikeredett nem tudom igazából tényleg ezt gondolom erről az egész dologról, tudom hogy úgyis megfogja nézni a blogomat és remélem egy kicsit magába néz mert ez így nem lesz jó. Lehet hogy nem érdekli mennyit vesztett velem de majd idővel belátja remélem. Egy csaj miatt nem kell ennyire megváltozni a lányok miatt nem kell eldobni értékes barátokat na mindegy. Az a baj hogy én nem vagyok egy harag tartó ember és ezt a körülöttem élő emberek tudják is. 

 "Mert, mint a varázslatnak bűne, olyan az engedetlenség"

Nem tudom ez mit jelent vagyis csak sejtem gondolkozzatok rajta.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr871088017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása