Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Kiselőadás

2009.04.24. 15:58 Little Girl:)

Bementem a suliba 1 órára a fizika kiselőadás miatt egyébként nem lehetett volna mert az orvos kiírt emberek közés se szabadna mennem.....:( Na nem is ez a lényeg de az előadás elég rosszra sikeredett mert én voltam a szó-szóló és alig beszéltem másvalaki át vette az irányitást...... de azért másmilyen volt mint az előző csoporté mert mi könyvet mutattunk körbe, cukrot dobáltunk,videót nem tudtuk lejátszani mert még nem lehetett mert nem volt vetítő:(. Haza értem kb 11-re és megnéztem DVD-dén a Mindenható című filmet. Ez a nap még koránt sem ért véget:')


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr441084161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása