Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Egy nagyon NEM unalmas nap:)

2009.04.17. 23:57 Little Girl:)

Megint kritikát kaptam a blogra csak most azt hogy mindig azt írom a blogomba hogy unalams a napom de ez szerintem nem így van na mind1. Ez a nap fél óra sulival és 2 óra színházzal kezdődött aztűn kispestel folytatódott. Nem tom mért de elakartam metrózni a végállomástól-vágállomásig mert metróval ott még úgyse voltam így elkisért egy jó barátom arra felé jól lefárasztottam a végére.....:P Haza mentem kb 4-re aztán nővérem beírt ilyen ingyen sminkelésre elmentem de majdnem elaludtam a buszon, még Norbival is taliztam mert akkor volt fél 6 és akkor még az nap nem is találkoztam vele. Dórival és Emmával össze futottunk és hozájuk csapódtam mozizni elég jó volt mert a szomorú részeket végig röhögtük és végig pofáztuk az egészet és már ránk is szóltak 1x-2x:D Utána nyitottak a buli helyek a mamutba benéztünk és elhúztunk a millenáris parkba a játszótérre mert nekünk az való:D Annyira felvoltunk pörögve egy kávé és egy-két energia italtól hogy majdnem nem tom mi lett.....hihi

Fél 12-re haza értem és gyorsan blogot kellett írni mert most friss az élmény.

Na BY-BY

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr891071962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása