Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Irány a Balaton!

Idézetek

Barátok nélkül nem ér semmit.......

2009.04.16. 20:56 Little Girl:)

Nem jött egyik barátnőm suliba másikkal is jól elvoltam csak egyik szünetbe valami csapat megbeszélésen volt mind1 egyik haverommal össze vesztem többiek meg cigiztek az udvaron és eléggé egyedül éreztem magam és ez nem volt túl jó érzés. Elmentünk csak úgy spontán fogorvoshoz hát az a fogorvosi rendelő meg az orvos elég kiábrándító volt egy lepukkant hely, lepukkan orvossal együtt: szemüveges hapsi, mocskos szemüveg, és törött hagy ne keljen folytatnom mint Harry Potter 70 évesen egy öregedő kúra után:). Vissza mentünk a suliba és rám találtak az elveszettnek hitt barátaim és utána már minden szép és jó volt:)

Egy versel zárom soraim nem nagyon ez a beszámoló után való ez a vers de attól még itt lesz mert a verset hangulattól függően írok blogba.

Őrizem a szemed

Már vénülő kezemmel
Fogom meg a kezedet,
Már vénülő szememmel
Őrizem a szemedet.

Világok pusztulásán
Ősi vad, kit rettenet
Űz, érkeztem meg hozzád
S várok riadtan veled.

Már vénülő kezemmel
Fogom meg a kezedet,
Már vénülő szememmel
Őrizem a szemedet.

Nem tudom, miért, meddig
Maradok meg még neked,
De a kezedet fogom
S őrizem a szemedet.

Változtattam a megjelenítésen de valahogy ehez vissza húzott a szívem:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr831069496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.04.17. 18:53:06

Jó egyik szünetbe tényleg meg kellett dumálnunk valamit, mert kedden felelés, de amúgy én nem hagylak magadra. Kivel mennék mindíg a folyosóra ha nem veletek?! XD

Little Girl:) 2009.04.18. 00:10:12

Jó van na azt a bejegyzést depisen írtam:D

Minababa 2009.04.19. 16:44:23

@Little Girl:): oké, már megijedtem, hogy tényleg ennyire magadra hagytalak
süti beállítások módosítása