Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Normális voltam egészen addig, míg nem találkoztam ezekkel az idiótákkal, akiket a barátaimnak hívok! :D

2009.05.02. 22:44 Little Girl:)

Ma megint a két lökött barátnőmmel taliztam de ezt a jelzőt csak bóknak írom:D  Elmentünk a mamutba1-2-be vett Dórika egy nacit. Utána KFC-ben ettünk, két angol pasival kacérkodtunk:D Dórihoz átugrottam addig Emma is haza ment monocikliért=egykerekű mi meg deszkáért. Taliztunk aztán át mentünk Deákra deszkázni, monózni na a monóval sok kalamajkánk volt. Először is 5 angol berúgott hapsi oda jött hogy mi ez meg mi kiakarják próbálni annyira tetszett nekik megaakarták venni a végén de nem adtuk el:D adott az egyik srác egy macit amit a vásárban vett kicsit pia szaga volt de aranyos gesztus volt:) De közben még egy velünk egy korú srác mondta hogy ha valami baj van csak szóljunk nyugodtan mert látta az 5 berúgott hapsit. Na gyorsan arrébb álltunk ott meg egy verseny biciklis szólította le az Emmát hogy menjen az egykerekűn. Minden turista fényképezett minket hogy milyen szenzáció amit ment az Emma vicces volt. A fűben még képeket csináltunk. Haza felé a buszon voltak helyes pasik a kistestvérükkel olyan cukik voltak egyik a nyakába is vette a tesóját. Pár megállóval arrébb meg pár pasi leszállt és puszit küldtek, integettek kopogtak a busz oldalán nekem:)

Húh ennyi történet 2 nap alatt na megyek mert lefáradtam ennyi írásban még 1 képet csatolok a mai napról

 Akik a képen vannak ne panaszkodjnak mert nem az a lényeg hogy milyen a kép hanem hogy milyen jó volt ez a nap:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr481099584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása