Kicsi lány

Remek elfoglaltság, és esetleg még jó blogger isl ehetek:) Aki akar az még emailt is írhat nekem erre az email címre: kezdet1@gmail.com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Irány a Balaton!

Idézetek

Sebészet-szerelem-bolondok napja annyi címet lehetne adni a mai napnak.....:D

2009.04.01. 21:28 Little Girl:)

Sebészettel kezdeni a napot felemelőérzés volt főleg hogy a doki jól lecseszett hogy mért suli időbe jövök, most nem azért de mikor jöjjek ha nem suli időbe:D Oda értem fél 8-ra kb és fél 9-kor mentem be, mondjuk nem sok értelme volt menni mert régen elvolt repedve a térdem de mára már semmi baja, de valahogy még is ott van az az érzés hogy valamiért elmentem, mert mondjuk fájt..... Aki tud az tud, én például rögtön kihasználtam az alkalmat és ismerkedtem mert ne már most ott üljek a bravó újságom társaságába amit már szinte kívülről fújok. Én már akkor észre vettem a srácot amikor jött...upsz most elszóltam magam mert lehet hogy megfogja nézni a blogomat mert mostanában elég sok emberre rá tukmálom..:D Kb. 10-kor végeztünk és mentünk 1-es vilivel ő mekibe én suliba nagyjából ennyi volt, de még jó hogy a nevét tudtam nagyábol:D          

Na a bolondok napját a mi sulink úgy ahogy van le volt szarva na erről ennyit. Délután találkoztam a barátommal és egy jót sétáltunk a felújított árpád hídi iroda negyedben...:)

 

Hűha ez a mai bejegyzés elég hosszúra nyúlt ideje elrakni magunkat holnapra, főleg hogy még a németet se tudom:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdet1.blog.hu/api/trackback/id/tr301040644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása